25 aprilie 2014

Învierea


Tu ai ales să mori pentru mine
Și eu aleg să omor tot ce e vechi în mine pentru Tine.

Între cer și pământ
Tu ai fost blestemat de Dumnezeu și atârnat de lemn*
Pentru ca eu să  pot învia
Și să zbor purtat de Duhul Tău cel Sfânt.






Tu îmi dai ochii tăi, cei din Realitatea Ta
Să văd minciunile care s-au strecurat în jurul meu:
Tu m-ai înviat în viața eternă.





Iisuse, Tu nu ai vrut  să moară copiii
În bombe de foc,
Nici în Vietnam
Nici aici în case cu copii
Fără părinți,
Locuite doar de bunici.


Tu ai pus un pod peste valea plângerii
Mărăcinii vor dispărea în curând
Doar grâul va rămâne în Lumină.
Când Tu  mă botezi cu foc**
Fiecare celulă, fiecare crâmpei de suflet
Te poartă pe Tine.

Tu m-ai înviat atunci când m-ai developat prin LUMINĂ!

* Deut. 21:23
** Luca 3:16