21 mai 2014

Risipa

Aveam o datorie pe care nu o puteam plăti
Căutam în zadar să răcoresc durerea din suflet
Cândva am risipit toată averea mea.

Și când credeam că totul este pierdut
Tu m-ai căutat și mi-ai venit în apărare
Acest cadou neprețuit dela Tine
Nu a fost destinat să îl păstrez doar pentru mine.


Parfumul sufletului meu vreau să îl revărs pe Tine
Nu îmi pasă dacă mi se spune că sunt nebun
Îl risipesc pe tot pentru Tine!

Mi-ai ridicat capul, mi-ai cuprins fața în mâinile Tale
Mi-ai șters lacrimile nenumărate
Când credeam că sunt singur pe malul oceanului.
Mi-ai descărușat sufletul prin șoapta harului Tău
Cum aș putea să părăsesc acest țărm?

Când sunt aici la picioarele Tale
Valurile clipocesc blând
Te simt, Te percep și toate vocile dispar, se sting...

Voi petrece toate zilele vieții mele
Dând înapoi dragostea pe care mi-ai dat-o! Amin!

Versuri inspirate de cântecul "Waste it All" al lui Kim Walker-Smith